Tähdenlento2024

Tähdenlento24 -kevätretki!

Kevätretki Tähdenlento24 pidetään 19.-20.4.2024. Aloitamme perjantaina kello 18 ja lopetamme lauantaina kello 10, jolloin kotiväki voi partiolaisena hakea. Retkeilemme Viialan Arajärvellä. Kokoonnumme Arajärven parkkipaikalle osoitteessa Arajärventie 603 ja samasta paikasta on myös nouto.

Tähdenlennolla harjoitellaan yhdessä luonnossa nukkumista. Retkellä nukutaan puolijoukkueteltassa, jota lämmittää koko yön kamiina. Tulta valvoo aina joku kipinämikko ja koko yön on vähintään yksi aikuinen hereillä. Jokaisella on oma paikka omassa makuupussissa. Makuupussiin mennessä päälle katsotaan kuivat vaatteet iltapalan jälkeen. Teltassa annetaan nukkumarauha toisille. Isommat partiolaiset pääsevät myös mukaan kipinämikoiksi harjoittelemaan toisen kanssa.

Kotoa voi lähteä retkelle mukaan myös partiolaisen vanhempi retkeilemään, vaikka omaa retkeilykokemusta ei olisikaan. Aikuisia tarvitaan ruuanjakoon- ja valmistukseen, kipinämikoiksi ja muutenkin apukäsiksi. Näihin kaikkiin tekemisiin annetaan kyllä ohjeet. Retkellä olevat aikuiset ovat yhteisesti kaikkien retkeläisten apuna.

Ilmoittautuminen tapahtuu Kuksassa tästä linkistä viimeistään 10.4.2024. Retkimaksu 10 euroa maksetaan Viialan Metsänkävijöiden tilille FI07 5228 1740 0130 50 viimeistään 10.4.2024 (ellei ole jo maksanut perutun retken maksua). Maksun viestikenttään tulee kirjoittaa Tähdenlento sekä lapsen nimi ja ryhmä. Retkimaksu maksetaan perhepartiolaisista lapsista, sudenpennuista, seikkailijoista ja tarpojista. Samoajat, vaeltajat ja aikuiset ovat mahdollistamassa retkeä eivätkä maksa retkimaksua.

Huomioithan, että tämä ilmoittautuminen on sitova. Retkikirje toimitetaan ilmoittautuneille ilmoittautumisajan päätyttyä.

Retkenjohtajina toimivat Kaisa Karema (050 434 9494) ja Teppo Tuhkanen. Kaisalta voi kysyä lisätietoa retkestä.